Európa-kupák
Kiárusítás
Magyarországi vevőszolgálat Biztonságos fizetés 4x Díjmentes Könnyű visszaküldés

Visszaküldés és visszatérítés

Fontos információ: az ünnepi időszakra való tekintettel a visszaküldési határidő kivételesen január 15-ig meghosszabbodik.

14 napos határidővel rendelkezik a rendelés kézhezvételének dátumától számítva a visszaküldési eljárás kezdeményezésére.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a terméket eredeti csomagolásában és érintetlen címkéjével kell visszaküldeni. A vásárlóktól azt kérjük, hogy ne távolítsák el a címkéket és ne szennyezzék be a cikkeket.

Ha bármilyen okból az eredeti csomagolás már nem áll rendelkezésre és vissza szeretne küldeni egy cikket, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk további útmutatásért.

Nem visszaküldhető termékek

Minden személyre szabott termék, például feliratozott futballmezek, rögzített kötésekkel szerelt síléc stb., nem küldhető vissza vagy cserélhető.

Hogyan kérjen visszaküldést?

14 napos határidővel rendelkezik rendelése kézhezvételének dátumától számítva a visszaküldés elvégzésére.
Visszaküldési kérelme benyújtásához látogasson el a dedikált területre ide kattintva vagy a választott rendelés "Visszaküldés" linkjére kattintva, amely megtalálható az előzményekben (Saját fiók területen)

Miután a visszaküldési platformon van, csak a különböző lépéseket kell követnie:

  1. Rendelés azonosítása: adja meg a rendelés számlázási címében használt vezeték- és keresztnevet, a dátumot valamint a számát
  2. Visszaküldés oka: válassza ki visszaküldési kérelme okát
  3. Visszaküldendő termékek: erősítse meg, mely termék(ek)et szeretné visszaküldeni
  4. ÁSZF jóváhagyása: hagyja jóvá ÁSZF-ünket és kötelezze el magát a következő feltételek betartására:
    • Elismerem, hogy a cikkek eredeti állapotukban vannak
    • Elismerem, hogy a cikkek eredeti csomagolásukban vannak a címkékkel és használati útmutatókkal
    • Elismerem, hogy a cikkeket soha nem viselték vagy használták

Visszaküldési költségek

A visszaküldési költségek az Ön terhére esnek. Semmilyen visszatérítés nem történik.
Azonban ha a visszaküldéssel érintett termékek valamelyike nem megfelelő vagy hibás, és ügyfélszolgálatunk jóváhagyásával, akkor előre fizetett címke útján fedezzük a visszaküldést.

Szállítás során hibássá vált termékek

Ha megkapta rendelését és azt tapasztalja, hogy az a szállítás során megsérült, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk 4 munkanapon belül (rendelése kézhezvételétől számítva). E határidő után nem foglalkozunk panaszával
Ehhez kérjük, küldjön nekünk üzenetet kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül, megadva a lehető legtöbb információt rendelése kézhezvételének elemeiről.
Kérjük, hogy adja meg a következő elemek jól látható fényképeit is:

  • Egy fénykép a cikkről a látható hibával
  • Egy fénykép a csomagról
  • Egy fénykép a csomag szállítási címkéjéről

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezek a fényképek kötelezőek.
Ha kérelme teljes, és a dokumentumok áttekintése után ügyfélszolgálatunk 48 munkaidő órán belül visszajelzést ad. Ellenkező esetben további válaszidő alkalmazható.

Visszaküldési határidő

Amint visszaküldési kérelmét elfogadták, 15 napja van a cikkek visszaküldésére a következő címre:

SPACEFOOT SAS - Service Retour
ZAC de Conneuil
2 Rue Lavoisier
37270 Montlouis-sur-Loire, FRANCIAORSZÁG

Visszatérítés

Minden visszatérítést legfeljebb 30 munkanapon belül hajtunk végre a visszaküldés kézhezvételétől számítva.

Cikkek cseréje

A Foot-Store nem kínál közvetlenül cikkcserét a méret, szín vagy maga a termék tekintetében.
Ha cserélni szeretne egy cikket, először vissza kell küldenie az eredeti cikket visszaküldési eljárásunk követésével, majd új rendelést kell leadnia a kívánt cikkre a megfelelő méretben vagy színben. Miután megkaptuk és feldolgoztuk a visszaküldést, eljárjuk a megfelelő visszatérítést.