Jelen általános szerződési feltételek a Foot-Store internetes oldalon kötött minden értékesítésre vonatkoznak.
A https://foot-store.hu/ internetes oldal a következő szolgáltatása:
A vevő kijelenti, hogy megismerte és elfogadta az általános szerződési feltételeket rendelése leadása előtt. A rendelés jóváhagyása ezért az általános szerződési feltételek elfogadását jelenti.
Jelen általános feltételek a felek összes kötelezettségét kifejezik. Ebben az értelemben a vevő feltételezetten fenntartás nélkül elfogadja azokat.
Jelen általános szerződési feltételek minden más feltétel kizárásával alkalmazandók, különösen azokra, amelyek üzletekben történő értékesítésre vagy más forgalmazási és kereskedelmi csatornákon keresztül történő értékesítésre vonatkoznak.
Elérhetők a Foot-Store internetes oldalon és adott esetben elsőbbséget élveznek minden más verzióval vagy ellentmondó dokumentummal szemben.
Az eladó és a vevő megállapodnak abban, hogy jelen általános feltételek kizárólagosan szabályozzák kapcsolatukat. Az eladó fenntartja magának a jogot általános feltételeinek időszakos módosítására. Azok online közzétételükkel egyidejűleg hatályba lépnek.
Ha egy értékesítési feltétel hiányozna, azt a távolsági értékesítés területén működő, Franciaországban székhellyel rendelkező társaságok körében érvényes szokások szabályozzák.
Jelen általános feltételek célja a felek jogainak és kötelezettségeinek meghatározása az eladó által a vevőnek a Foot-Store internetes oldalról ajánlott áruk online értékesítése keretében.
Ezek a vásárlások a következő termékekre vonatkoznak: ruházat, cipők és kiegészítők.
A vevő elismeri, hogy rendelése leadása és a szerződés megkötése előtt olvasható és érthető módon tudomásul vette jelen általános szerződési feltételeket és a fogyasztói törvénykönyv L. 221-5. cikkében felsorolt összes információt.
A vevő számára világosan és érthetően átadott információk a következők:
A vevőnek lehetősége van online rendelést leadni az online katalógusból és az ott található űrlap segítségével, bármely termékre, a rendelkezésre álló készletek keretein belül.
A vevőt minden, a megrendelt termék vagy áru hiányáról tájékoztatják.
A rendelés jóváhagyásához a vevőnek el kell fogadnia a jelzett helyre kattintással jelen általános feltételeket. Ki kell választania a címet és a szállítási módot is, végül jóvá kell hagynia a fizetési módot.
Az eladás véglegesnek tekintendő:
Bizonyos esetekben, különösen fizetés hiánya, hibás cím vagy a vevő fiókjával kapcsolatos egyéb probléma esetén az eladó fenntartja magának a jogot a vevő rendelésének blokkolására a probléma megoldásáig.
A rendelés nyomon követésével kapcsolatos bármely kérdés esetén a vevő e-mailt küldhet az eladónak
a következő címre: contact@foot-store.hu vagy kapcsolatba léphet vele az erre a célra szolgáló űrlapon keresztül.
A vevő bankkártya-számának online megadása és a rendelés végső jóváhagyása a vevő egyetértésének bizonyítéka:
A bankkártya csalárd felhasználása esetén a vevőt felkérjük, hogy ennek megállapítása után azonnal lépjen kapcsolatba az eladóval e-mailben a következő címen: contact@foot-store.hu vagy az erre a célra szolgáló űrlapon keresztül.
Az eladó e-mailben rendelés-megerősítést küld a vevőnek.
Az eladó számítógépes rendszereiben ésszerű biztonsági feltételek mellett megőrzött számítógépes nyilvántartások a felek közötti kommunikáció, rendelések és fizetések bizonyítékának tekintendők. A rendelések és számlák archiválása megbízható és tartós adathordozón történik, amely bizonyítékként előterjeszthető.
A jelen általános feltételek által szabályozott termékek azok, amelyek az eladó internetes oldalán szerepelnek, és amelyeket az eladó által értékesített és szállított termékként jelölnek meg. Azokat a rendelkezésre álló készletek keretein belül kínálják.
A termékeket a lehető legnagyobb pontossággal írják le és mutatják be. Azonban ha hibák vagy kihagyások fordultak elő ezen bemutatás tekintetében, az eladó felelőssége nem vonható felelősségre.
A termékek fényképei nem szerződésesek.
Az eladó fenntartja magának a jogot árai bármikori módosítására, de vállalja, hogy a rendeléskor érvényes, jelzett tarifákat alkalmazza, az adott időpontban való rendelkezésre állás függvényében.
Az árak euróban vannak megadva. Nem tartalmazzák a külön felszámított szállítási költségeket, amelyek a rendelés jóváhagyása előtt kerülnek megjelölésre. Az árak tartalmazzák a rendelés napján alkalmazandó áfát, és az alkalmazandó áfa mértékének bármilyen változása automatikusan átvezetésre kerül az online bolt termékeinek árában.
Ha egy vagy több adó vagy hozzájárulás, különösen környezetvédelmi, létrehozásra vagy módosításra kerülne, emelkedés vagy csökkenés formájában, ez a változás átvezetésre kerülhet a termékek eladási árában.
Ez fizetési kötelezettséggel járó rendelés, ami azt jelenti, hogy a rendelés leadása a vevő fizetését jelenti.
Rendelése kiegyenlítéséhez a vevő választhat az eladó által rendelkezésére bocsátott és az eladó oldalán felsorolt összes fizetési mód közül. A vevő garantálja az eladónak, hogy rendelkezik a rendelés jóváhagyásakor általa választott fizetési mód használatához esetlegesen szükséges engedélyekkel. Az eladó fenntartja magának a jogot minden rendeléskezelés és szállítás felfüggesztésére bankkártya-fizetés engedélyezésének megtagadása esetén a hivatalosan akkreditált szervezetek részéről vagy fizetés hiánya esetén. Az eladó különösen fenntartja magának a jogot a szállítás megtagadására vagy olyan vevőtől származó rendelés teljesítésének elutasítására, aki egy korábbi rendelést nem fizetett ki teljesen vagy részben, vagy akivel fizetési vita van folyamatban.
Az ár kifizetése teljes egészében a rendelés napján történik, a következő módozatok szerint:
Vis maior esetének vagy az online bolt bezárásának időszakai kivételével, amelyeket egyértelműen bejelentenek az oldal főoldalán, a szállítási határidők a rendelkezésre álló készletek keretein belül az alább megjelölt határidők lesznek. A szállítási határidők a rendelés megerősítő e-mailben jelzett rendelés regisztrációjának dátumától számítanak.
Franciaország és Korzika területére történő szállítások esetén a határidő 7 munkanap egész Franciaországban, a választott szállítási módtól és szolgáltatástól függően, abban az esetben, ha termékeik raktáron vannak telephelyeinken. A szállítás 7-15 munkanapon belül történik, ha a kiválasztott termékeket egy vagy több beszállítótól kell megrendelni. A vevő rendelésének leadását követő naptól számítva, a következő módozatok szerint: La Poste és Colissimo szolgáltatása. És szintén a Chronopost szolgáltatás. Legkésőbb a határidő 30 munkanap lesz a szerződés megkötése után.
A DOM-TOM-ba vagy más országba történő szállítások esetén a szállítási módozatokat eseti alapon pontosítják a vevő számára.
A megállapított szállítási dátum vagy határidő be nem tartása esetén a vevőnek a szerződés felbontása előtt fel kell szólítania az eladót annak teljesítésére egy ésszerű póthatáridőn belül.
Ez az új határidő lejártakor történő teljesítés hiányában a vevő szabadon felbonthatja a szerződést.
A vevőnek ezeket a folyamatos formalitásokat ajánlott levéllel vagy más tartós adathordozón történő írásban kell teljesítenie.
A szerződés felbontottnak tekintendő az eladó által a felbontásról tájékoztató levél vagy írás kézhezvételével, kivéve, ha a szakember időközben teljesített.
A vevő azonban azonnal felbonthatja a szerződést, ha a fent említett dátumok vagy határidők számára a szerződés lényeges feltételét képezik.
Ebben az esetben, amikor a szerződést felbontják, az eladó köteles a vevőnek visszatéríteni a befizetett összegek teljes egészét, legkésőbb a szerződés felmondásának dátumát követő 14 napon belül.
A megrendelt termék elérhetőségének hiánya esetén a vevőt a lehető leghamarabb tájékoztatják, és lehetősége lesz rendelése törlésére. A vevőnek ekkor választása lesz, hogy a befizetett összegek visszatérítését kéri legkésőbb azok befizetésétől számított 14 napon belül, vagy a termék cseréjét.
A szállítás az áru fizikai birtoklásának vagy ellenőrzésének fogyasztóra történő átruházását jelenti. A megrendelt termékeket a fent meghatározott módozatok és határidő szerint szállítják.
A termékeket a vevő által a rendelésen megjelölt címre szállítják, a vevőnek figyelnie kell annak pontosságára. Minden hibás vagy hiányos szállítási cím miatt az eladóhoz visszaküldött csomag a vevő költségére kerül újraküldésre. A vevő kérésére megkaphatja a számla küldését a számlázási címre és nem a szállítási címre, a rendelésen erre a célra szolgáló opció jóváhagyásával.
Ha a vevő nincs otthon a szállítás napján, a futár értesítést hagy a postaládában, amely lehetővé teszi a csomag átvételét a megjelölt helyen és határidőn belül.
Ha a szállításkor az eredeti csomagolás sérült, szakadt, nyitott, a vevőnek ekkor ellenőriznie kell a cikkek állapotát. Ha megsérültek, a vevőnek feltétlenül el kell utasítania a csomagot és fenntartást kell jelölnie a szállítólevélen (csomag elutasítva, mert nyitott vagy sérült).
A vevőnek a szállítólevélen és kézzel írt fenntartások formájában, aláírásával kísérve minden szállítással kapcsolatos rendellenességet jelölnie kell (sérülés, hiányzó termék a szállítólevélhez képest, sérült csomag, törött termékek...).
Ez az ellenőrzés elvégzettnek tekintendő attól a pillanattól, hogy a vevő vagy egy általa felhatalmazott személy aláírta a szállítólevelet.
A vevőnek ezután ajánlott levéllel meg kell erősítenie ezeket a fenntartásokat a szállítónak legkésőbb a cikk(ek) átvételét követő két munkanapon belül, és e levél másolatát fax útján vagy egyszerű levélben kell megküldenie az eladónak az oldal jogi közlésében megjelölt címre.
Ha a termékeket vissza kell küldeni az eladónak, azokról visszaküldési kérelmet kell benyújtani az eladónál a szállítástól számított 14 napon belül. A határidőn túl benyújtott reklamációt nem lehet elfogadni. A termék visszaküldése csak eredeti állapotában lévő termékek esetén fogadható el (csomagolás, kiegészítők, használati utasítás...).
A vevőnek a szállítás napján vagy legkésőbb a szállítást követő első munkanapon minden szállítási hibával és/vagy a termékek természet vagy minőség tekintetében a rendelésen szereplő jelzésektől való eltérésével kapcsolatos reklamációt be kell nyújtania az eladónál. Az ezen határidőn túl benyújtott reklamációt elutasítják.
A reklamáció a vevő választása szerint történhet e-mailben a következő címre: contact@foot-store.hu vagy az erre a célra szolgáló űrlapon keresztül.
Minden, a fent meghatározott szabályokban és a megadott határidőkben nem teljesített reklamáció nem vehető figyelembe, és mentesíti az eladót minden felelősség alól a vevővel szemben.
A reklamáció kézhezvételekor az eladó csereszámot ad az érintett termék(ek)nek és e-mailben közli a vevővel. Egy termék cseréje csak a csereszám kiadása után történhet meg.
Szállítási hiba és/vagy a termékek természet vagy minőség tekintetében a rendelésen szereplő jelzésektől való eltérése esetén minden terméket teljes egészében és eredeti csomagolásában kell visszaküldeni az eladónak, Colissimo Recommandé szolgáltatással, a következő címre:
SPACEFOOT SAS - Service Retour ZAC de Conneuil 2 Rue Lavoisier 37270 Montlouis-sur-Loire, FRANCIAORSZÁG
A visszaküldési költségek az eladót terhelik.
Az elállási jog alkalmazása
A fogyasztói törvénykönyv rendelkezéseivel összhangban a vevő 14 napos határidővel rendelkezik rendelése szállításának dátumától számítva minden nem megfelelő cikk visszaküldésére és büntetés nélküli visszatérítés kérésére, a visszaküldési költségek kivételével, amelyek a vevőt terhelik.
A visszaküldéseket eredeti állapotukban és teljes mértékben (csomagolás, kiegészítők, használati utasítás...) kell elvégezni, lehetővé téve újra értékesítésüket új állapotban, a vásárlási számlával együtt.
A sérült, beszennyezett vagy hiányos termékeket nem veszik vissza.
Az elállási jog online gyakorolható az ezen az internetes oldalon elérhető elállási űrlap segítségével. Ebben az esetben a vevő számára azonnal visszaigazolást küldenek tartós adathordozón. Az elállás bármely más nyilatkozási módja elfogadott. Egyértelműnek kell lennie és ki kell fejeznie az elállási szándékot.
A fent említett határidőn belüli elállási jog gyakorlása esetén visszatérítik a megvásárolt termék(ek) árát és a szállítási költségeket.
A visszaküldési költségek a vevőt terhelik.
A visszatérítés 15 napos határidőn belül történik, és legkésőbb az eladó által a vevő által a fent előírt feltételek szerint visszaküldött termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül.
A szállítással és visszaküldéssel kapcsolatos összes feltételünk és szabályzatunk elérhető oldalainkon: Visszaküldés és visszatérítés és Szállítási díjak és opciók
A felek akaratától független, kötelezettségeik normál körülmények közötti teljesítését megakadályozó körülmények a felek kötelezettségeinek mentesítő okainak tekintendők és azok felfüggesztését eredményezik.
A fent említett körülményekre hivatkozó félnek azonnal értesítenie kell a másik felet azok bekövetkeztéről, valamint eltűnésükről.
Vis maior esetének tekintendők minden ellenállhatatlan, a felektől független, előre nem látható, elkerülhetetlen, a felek akaratától független tény vagy körülmény, amelyet azok minden ésszerűen lehetséges erőfeszítés ellenére sem tudnak megakadályozni. Kifejezetten vis maior vagy véletlen esetnek tekintendők a francia bíróságok és törvényszékek joggyakorlata által szokásosan elismerteken túl: szállítási vagy ellátási eszközök blokkolása, földrengések, tüzek, viharok, árvizek, villámcsapás, távközlési hálózatok leállása vagy az ügyfelektől független távközlési hálózatokkal kapcsolatos nehézségek.
A felek közeledni fognak az esemény hatásának vizsgálatára és megállapodnak azokban a feltételekben, amelyekben a szerződés teljesítése folytatódik. Ha a vis maior eset három hónapnál hosszabb ideig tart, jelen általános feltételeket a károsult fél felmondhatja.
Az internetes oldal tartalma az eladó tulajdona marad, aki ezen tartalom szellemi tulajdonjogainak egyedüli jogosultja.
A vevők vállalják, hogy nem használják fel ezt a tartalmat; a tartalom teljes vagy részleges reprodukálása szigorúan tilos és hamisítás bűncselekményét képezheti.
A termékek gyártója a termékeken minden szellemi tulajdonjog tulajdonosa marad, beleértve az ügyfél kérésére méretre készített termékeket is.
Az ügyfél ezért megtiltja magának a termékek reprodukálását a gyártó kifejezett, írásos és előzetes engedélye nélkül, aki azt pénzügyi ellenszolgáltatáshoz kötheti.
A vevő által megadott névadatok szükségesek rendelése feldolgozásához és a számlák kiállításához.
Azok közölhetők az eladó partnereivel, akik a rendelések teljesítéséért, feldolgozásáért, kezeléséért és kifizetéséért felelősek.
A vevő állandó hozzáférési, módosítási, helyesbítési és tiltakozási joggal rendelkezik a rá vonatkozó információkkal kapcsolatban. Ez a jog a Foot-Store oldalon meghatározott feltételek és módozatok szerint gyakorolható.
Ha jelen általános feltételek egy vagy több kikötése érvénytelennek tekintendő vagy annak nyilvánítják egy törvény, rendelet alkalmazásában vagy egy illetékes bíróság végleges határozatát követően, a többi kikötés teljes erejét és hatályát megtartja.
Az a tény, hogy az egyik fél nem hivatkozik a másik fél által jelen általános feltételekben említett kötelezettségek bármelyikének megszegésére, nem értelmezhető a jövőre nézve az érintett kötelezettségről való lemondásként.
A szakaszok élén szereplő címek bármelyike és a szakaszok bármelyike közötti értelmezési nehézség esetén a címeket nem létezőnek kell nyilvánítani.
Jelen általános szerződési feltételek francia nyelven íródtak. Abban az esetben, ha egy vagy több idegen nyelvre fordítanák őket, vita esetén csak a francia szöveg az irányadó.
A szakaszok élén szereplő címek bármelyike és a szakaszok bármelyike közötti értelmezési nehézség esetén a címeket nem létezőnek kell nyilvánítani.
Jelen általános szerződési feltételek francia nyelven íródtak. Abban az esetben, ha egy vagy több idegen nyelvre fordítanák őket, vita esetén csak a francia szöveg az irányadó.
A vevő igénybe vehet hagyományos közvetítést, különösen a Fogyasztói Közvetítési Bizottságnál vagy a meglévő ágazati közvetítési szervnél, vagy vita esetén bármilyen alternatív vitarendezési módot (például egyeztetés). A közvetítő neve, elérhetőségei és elektronikus címe elérhető weboldalunkon.
Az (EU) 524/2013 rendelet 14. cikkével összhangban az Európai Bizottság Online Vitarendezési Platformot hozott létre, amely megkönnyíti az európai uniós fogyasztók és szakemberek közötti online viták független, bíróságon kívüli rendezését. Ez a platform a következő linken érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
Jelen általános feltételekre a francia jog alkalmazása vonatkozik. Az illetékes bíróság a törvényszék.
Ez vonatkozik mind az anyagi, mind az eljárási szabályokra. Vita vagy reklamáció esetén a vevő elsősorban az eladóhoz fordul békés megoldás elérése érdekében.
Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy kezdeményezzen minden, a vevőnek szállított egy vagy több termék visszavonási vagy visszahívási eljárását, amelyet az érintett termék(ek) gyártója vagy egy illetékes közigazgatási hatóság rendelt el.
Ebben az esetben az eladó kezdeményezi a szóban forgó visszahívási eljárással kapcsolatos tájékoztatási intézkedéseket, adott esetben az illetékes közigazgatási hatóság által előírtakat, és pontosítja annak módozatait: érintett termék(ek), a visszahívás oka(i), az érintett termék(ek) visszaküldésének/visszaadásának feltételei.
Amikor az érintett visszahívást a fogyasztói törvénykönyv L.421-3. cikkének alkalmazásában hajtják végre, az említett törvénykönyv L.423-3. cikkével összhangban az eladó bejelenti az érintett visszahívást a hivatalos www.rappel.conso.gouv.fr oldalon. Ez az internetes oldal lehetővé teszi a fogyasztók tájékoztatását a biztonsági megfontolások által indokolt termékek, élelmiszerek vagy állatoknak szánt takarmányok visszahívásáról.
A vevő feladata, hogy kövesse a birtokában lévő, a kezdeményezett visszahívási eljárás alá vont termék(ek)re vonatkozó előírt intézkedéseket.
Az érintett visszahívási eljárással kapcsolatos bármilyen kérdés esetén a vevő kapcsolatba léphet az eladó ügyfélszolgálatával.